Svjedočanstvo

SVAKE NOĆI, 15 VRHUNSKIH PARIŠKIH TRGOVINA PRIMA ISPORUKU ELEKTRIČNIM KAMIONOM

#JoinTheGoodMove

Distribucija

3min
Renault Trucks D ZE Guerlain

Povratne informacije – travanj 2020.

Sandrine Sommer izvršna je direktorica za održivi razvoj u Guerlainu od 2007. godine. Vrhunska marka parfema, proizvoda za njegu kože i šminke koristi vozila Renault Trucks D 100% Electric od svibnja 2014.

 

Renault Trucks D Z.E Guerlain Illustration

„U svibnju 2014. godine Guerlain je odlučio iznova osmisliti urbano logističko rješenje za isporuku u naših 15 trgovina u središtu Pariza, uključujući našu trgovinu na Elizejskim poljanama 68. Odlučili smo se za struju! Važno je istaknuti da je naša tvrtka od 2007. godine u potpunosti predana provedbi strategije održivog razvoja u četiri glavna prioritetna područja ekološkog dizajna, biološke raznolikosti, zaštite klime i društvene odgovornosti.

Guerlain: društveno odgovorna ljepota koju dostavlja održiva mobilnost

Kao izvršna direktorica za održivi razvoj i članica Upravnog odbora tvrtke Guerlain, vrlo sam ponosna što je svih 4000 zaposlenika, od kojih 2500 radi na našim međunarodnim tržištima, predano održivijem svijetu. Priroda nas je inspirirala još od osnivanja tvrtke 1828. godine, a prije više od 13 godina očuvanje prirode postalo je središte svega što radimo. Naša tvrtka sada namjerava postati ugljično neutralna do 2028. godine. To znači smanjenje težine ambalaže naših proizvoda – primjerice, smanjili smo težinu naše čašice kreme Imperial Orchid za nevjerojatnih 60 % – te smanjili utjecaj ugljika u prometu.

Kako bismo postigli taj cilj, već smo 2014. godine kontaktirali našeg pružatelja usluga logistike Speed Distribution kako bismo pronašli čisto i učinkovito rješenje za pravovremenu isporuku u naših 15 pariških trgovina. Speed ​​Distribution predložio je da testiramo prototip električnog 16-tonskog kamiona: Renault Trucks D. Šest godina kasnije i dalje koristimo isto vozilo – obnavljamo ugovor o najmu svake godine – i čak smo ga nazvali „Bumbar“ po amblemu naše tvrtke i našoj svakodnevnoj predanosti zaštiti pčela.

Domet od 200 km bez emisija

Odlukom o korištenju električnog gradskog kamiona, nismo samo smanjili godišnju emisiju ugljika za 30 tona, već smo uspjeli i povećati učinkovitost. Činjenica da je kamion potpuno tih znači da ga sada možemo koristiti za noćne isporuke u naše trgovine. Kao rezultat, svih 15 trgovina mogu biti sigurne da će imati pune zalihe čim se otvore sljedećeg jutra. Naši prodajni savjetnici također su ponosni što svojim kupcima mogu predstaviti ovaj sustav. Neki su to čak koristili kao prednost kada su objašnjavali svoju predanost strankama koje su sve više zabrinute za zaštitu okoliša.

Kamion svake noći prijeđe više od 200 km tijekom putovanja od našeg proizvodnog centra u Chartresu, do skladišta Speed Distribution u Ivry-sur-Seineu i naših 15 trgovina u središtu Pariza. Isprva smo imali nekih briga u pogledu dometa rada vozila, ali pokazalo se da savršeno odgovara našim potrebama. Kao rezultat toga, uspjeli smo oblikovati zaista hvalevrijedan krug, jer postižemo nula emisija od početka do kraja logističke rute, a ne samo u posljednjih nekoliko kilometara.

Naravno, bez obzira na to koliko je učinkovit, sam električni kamion nikada ne bi mogao smanjiti sve naše emisije CO2, koje uglavnom generira zračni prijevoz naših proizvoda, ali pomaže smanjiti ne samo naš CO2, dušikov oksid (NOx) i emisije sitnih čestica, već i onečišćenje bukom. Pokazao se kao pravi uspjeh u pariškoj regiji, barem u smislu našeg korporativnog imidža. U okviru dobrotvorne kampanje prikupljanja sredstava Movember, „Bumbar“ je u rujnu 2016. godine korišten kao pokretna brijačnica ispred naših trgovina.

Ne sumnjam da održiva mobilnost u urbanim sredinama ima dobru budućnost u tvrtki Guerlain, a slični projekti već se razvijaju u Belgiji, Italiji i Španjolskoj."

Sandrine Sommer, kemičarka i inženjerka ambalaže, izvršna je direktorica tvrtke Guerlain za održivi razvoj od 2007. godine. Od imenovanja na tu strateški važnu ulogu članica je upravnog odbora tvrtke za proizvodnju parfema. Njezina misija: smanjiti utjecaj čuvene Maison na okoliš i društvo. Njezin cilj: postići ugljičnu neutralnost do 2028. godine.

Set canonical URL
Off